تبلیغات
دنیای فناوری و تکنولوژی - IBM و سیسکو در توسعه ابزار کسب و کار Watson همکاری می‌کنند
 
درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما که به دنیای فناوری علاقه دارید.
من در این وبلاگ سعی دارم بروز ترین و بهترین اخبار فناوری را برای شما تهیه کنم.امید وارم که بتوانم نظر شما را جلب کرده و شما دوستان را جزو طرفداران این وبلاگ بکنم.

مدیر وبلاگ : مهدی دلیلی
نویسندگان
نظرسنجی
وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟







آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

دنیای فناوری و تکنولوژی
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
IBM و سیسکو که دو شرکت بزرگ فعال در صنعت آی‌تی هستند، قصد دارند یک قرارداد همکاری برای توسعه‌ی سرویس Watson امضا کنند. این سرویس که به عنوان دستیار کسب و کار شناخته می‌شود، می‌تواند وظیفه‌ی هماهنگی بین نیروهای انسانی، وظایف، ارتباطات و جلسات کاری را بر عهده گیرد.

IBM و سیسکو در توسعه ابزار کسب و کار Watson همکاری می‌کنند

Watson یک دستیار کسب و کار است که در صورت امضای نهایی تفاهم‌نامه بین IBM و Cisco، به عنوانی دستیاری کامل، جلسات و وظایف کاری افراد را هماهنگ می‌کند. این دو شرکت امیدوارند با توسعه‌ی هر چه بیشتر این سرویس، مقدار زیادی در زمان‌هایی که کارمندان برای ارتباط با یکدیگر اختصاص می‌دهند صرفه‌جویی کنند.

هر دو شرکت آی‌بی‌ام و سیسکو، سرویس‌های قدرتمندی در زمینه‌ی برنامه‌ریزی کاری و هماهنگی وظایف دارند. IBM سرویس ایمیل قوی با نام Verse و یک سرویس همکاری بین بخش‌ها با نام Connections دارد. از طرفی سیسکو نیز سرویس پیام‌رسان Spark و سرویس کنفرانس آنلاین WebEx را در اختیار دارد. با همکاری این دو شرکت و هماهنگی بین این سرویس‌ها، می‌توانیم شاهد تولد یک سرویس جامع برای برنامه‌ریزی‌های کاری و درون شرکتی باشیم. اولین پیش‌نمایش این سرویس در حال توسعه نیز ماه آینده در کنفرانس سیسکو با نام Cisco Live به نمایش در خواهد آمد.

از طرفی این همکاری برای کاربران ویژه‌ی اپل نیز مفید خواهد بود. چرا که هر دو شرکت همکاری نزدیکی با بخش انترپرایز اپل دارند.

اما مراحل توسعه‌ی این سرویس به این صورت است که ابتدا محصولات دو شرکت به یکدیگر متصل می‌شوند و قابلیت همگام‌سازی بین سرویس‌های ذکر شده فعال می‌شود. Inhi Cho Suh مدیر بخش راهکارهای همگام‌سازی IBM در مورد این همگام‌سازی توضیح می‌دهد که به طور مثال یک کاربر می‌تواند یک قرار ملاقات را با استفاده از سرویس ایمیل Verse در سرویس WebEx برنامه‌ریزی کند و برای اجرای آن نیز به راحتی از همان سرویس Verse استفاده کند. همگام‌سازی این سرویس‌ها باعث می‌شود که این کاربر بتواند جزئیات جلسات قبلی برگزار شده در سرویس WebEx را نیز مشاهده کند.

در مثالی دیگر، یک کاربر می‌تواند مشخصات کاربری دیگر را در سرویس Connections جستجو کند و پس از آن بوسیله‌ی Spark با او به تماس صوتی بپردازد.

Ross Daniels یکی از مدیران بخش همگام‌سازی سیسکو است که در مورد این همکاری می‌گوید: "با استفاده از سرویس جدید، کارمندان در جریان کاری خود باقی می‌مانند و نیازی نخواهند داشت که برای انجام کاری، کاردیگر را متوقف کنند."

cisco

نکته‌ی مفید دیگر در مورد این همکاری این است که پس از مدتی، API سرویس واتسون نیز برای همگام‌سازی با دیگر سرویس‌ها عرضه خواهد شد. سرویس آنالیز واتسون می‌تواند با ضبط مکالمات و یادداشت‌های افراد و هم‌چنین مشاهده‌ی نحوه‌ی فعالیت آنها، به کارمندان در آماده شدن برای جلسات و انجام وظایف کمک کند. این سرویس می‌تواند جلسات را مدیریت کند و حتی زمان مناسب برای برگزاری جلسه را نیز پیشنهاد دهد.

یکی از نکات قوت اساسی این سرویس، تشخیص اهمیت انجام کارها است. به طور مثال با بررسی صحبت‌هایی که کارمندان در طول یک هفته بین خودشان انجام می‌دهند، می‌توان تصمیم گرفت که یک جلسه برای حل مشکلات موجود برگزار شود. بعلاوه، سیستم با دسترسی به فایل‌های کارمندان می‌تواند اسناد مفید برای جلسات را به آنها پیشنهاد دهد. واتسون می‌تواند خلاصه‌ای از اتفاقات جلسات را نیز یادداشت کند و در اختیار افراد غایب در آن جلسه قرار دهد.

پس از معرفی اولیه‌ی سرویس واتسون در ماه اکتبر، فاز دوم آن در فوریه‌ی سال آینده رونمایی خواهد شد و پس از آن نیز روند توسعه‌ی آن ادامه خواهد داشت. در مورد قیمت و نحوه‌ی عرضه‌ی این سرویس نیز هنوز خبری منتشر نشده است.





نوع مطلب : اخبار فناوری، 
برچسب ها : IT،
لینک های مرتبط :


یکشنبه 15 مرداد 1396 06:27 ب.ظ
Hello, after reading this amazing paragraph i am also delighted
to share my knowledge here with colleagues.
جمعه 13 مرداد 1396 12:50 ب.ظ
There is definately a lot to learn about this subject.
I love all of the points you have made.
چهارشنبه 23 فروردین 1396 09:08 ق.ظ
Wow! In the end I got a website from where I be capable of really take valuable facts regarding
my study and knowledge.
دوشنبه 21 فروردین 1396 11:13 ب.ظ
Thank you for every other magnificent article.
The place else may just anyone get that kind of info in such a perfect
method of writing? I've a presentation next week, and I am
on the search for such info.
دوشنبه 21 فروردین 1396 12:22 ب.ظ
Hello friends, its great paragraph regarding cultureand completely defined, keep it up all the time.
چهارشنبه 16 فروردین 1396 08:31 ق.ظ
Hi my loved one! I wish to say that this post is amazing, nice written and
include almost all vital infos. I would like to peer more posts like this .
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب
 
   

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبمستر

ابزار رایگان وبلاگ

منبع وبلاگ:زومیت